نظافت راحت با جارو برقی مرکزی

 به کار گرفتن جاروبرقی های عادی توام با ایجاد گرد و خاک، صدا، بو، گرمای ناشی از موتور است که با دارا بودن وزن بسیار باید از لا به لای لوازم که موجب آزار اطرافیان می باشد. با طراحی و تولید جاروبرقی مرکزی نیلفیسک همه این مشکلات رفع می گردد؛ بی صدا، بدون بو، سبک، حمل آسان از ویژگی های منحصر به فرد این جاروبرقی است که آن را از یک وسیله روزمره به یک ابزار خوشایند برای کاربر تبدیل کرده است. دستگاه جاروبرقی مرکزی در پشت بام، زیرزمین و دیگر بخش های خارجی ساختمان قابل نصب بوده و برای هیچ کس مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد. با نصب جاروبرقی مرکزی در یک مکان ثابت، نظافت تنها به وسیله حمل خرطومی انجام می پذیرد.

بیشتر: فیلترهای جاروبرقی بوش و زیمنس از نوع فیلترهای هپا هستند. فیلترهای هپا حتی ریز‌ترین ذرات گرد و غبار و میکروب‌ها را در ساختار خود به دام می‌اندازند و مانع از نفوذ آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها به محیط بیرون می‌شوند. اطلاعات بیشتر

جهت نظافت همه قسمت های منزل میتوان تعداد بیشتری درگاه ورودی برای اتصال خرطومی، بر روی دیوارها تعبیه کرد تا تنها توسط جا به جایی خرطومی از یک ورودی به ورودی دیگر، کلیه نقاط پوشش داده شود. درگاه های ورودی به وسیله لوله هایی به جاروی مرکزی متصل میشوند. گرد و خاک از راه این لوله ها وارد مخزن جاروی مرکزی می شود. در نتیجه کاربر هیچ گونه تماسی با این مخزن نداشته و فقط لازم است یک تا دو بار در سال تخلیه بشود. سیستم به کارگیری جاروبرقی مرکزی یک روش آسان، بهداشتی و انعطاف پذیر است که با محیط خانه ها و آپارتمان ها با ابعاد مختلف سازگاری خواهد داشت.

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با برند پارس خزر

معرفی اجزا و قطعات دستگاه اسپرسو ساز

از کجا بفهمیم جاروبرقی خراب شده است؟