چرا لباس ها در لباسشویی سامسونگ خشک نمی شوند؟

امروزه در بیشتر خانه از ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس ها استفاده می شود. این دستگاه قابلیت های بی نظیری دارد که به کمک آن می توانید انواع لباس ها را شستشو دهید. برنامه  های متنوع لباسشویی این امکان را به شما می دهند تا بدون نگرانی از آسیب رسیدن به بافت لباس ها به شستشوی آن ها بپردازید. یکی از معتبرترین برندهای لباسشویی در بازار برند سامسونگ می باشد. لباسشویی سامسونگ دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و توانسته جایگاه یکی از بهترین لباسشویی ها از نظر مردم را بدست آورد. از همین رو ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال چرا لباس ها در لباسشویی سامسونگ خشک نمی شوند؟ بپردازیم. با ما همراه باشید.



1.    علت کار نکردن خشک کن لباسشویی سامسونگ

2.    بررسی مشکل کار نکردن خشک کن لباسشویی سامسونگ

 

علت کار نکردن خشک کن لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ دارای قابلیت ها و برنامه های بسیار متنوع و با کیفیتی می باشد که قابلیت خشک کن یکی از ساده ترین ها به حساب می آید.یکی از علت های ایجاد قابلیت خشک کن در لباسشویی های جدید و اتومات خشک نشدن لباس ها در روزهای سرد سال می باشد که هم اکنون این مشکل با بهره مندی از این خشک کن به کلی رفع شده است.

یکی از سوالات کاربران درباره لباسشویی سامسونگ این است که چرا لباس ها در لباسشویی سامسونگ خشک نمی شوند؟ برای عیب یابی این مشکل باید به بررسی قطعات موتور، هیدروستات و برد الکترونیکی بپردازید. در ادامه به توضیح بیشتر درباره این قطعات و نحوه برطرف کردن این مشکل خواهیم پرداخت.

 

 مطالعه بیشتر: عیب یابی و آموزش تعمیر ماشین لباسشویی در اینجا یاد بگیرید

بررسی مشکل کار نکردن خشک کن لباسشویی سامسونگ

دلایل مشکل کار نکردن خشک کن لباسشویی سامسونگ به شرح زیر می باشد:

·        اگر موتور لباسشویی دچار مشکل شود خشک کن با مشکل مواجه شده و لباس ها خشک نمی شوند. داغ شدن بیش از حد موتور باعث از کار افتادن آن می شود که پس از مدتی بعد از خنک شدن دوباره شروع به کار می کند و نیازی به نگرانی نیست.

·        هیدروستات لباسشویی وظیفه کنترل میزان آب درون دیگ را به عهده دارد. در صورت خرابی این قطعه آب به میزان کافی وارد دیگ نمی شود و لباسشویی نمی تواند به خشک کردن لباس ها بپردازد.

·        در آخر باید به بررسی برد الکترونیکی بپردازید. برد وظیفه دستور دادن به قطعات مختلف لباسشویی و کنترل دیگر قطعات این دستگاه را به عهده دارد. در صورت خرابی ممکن است دستور لازم برای خشک کردن به خشک کن لباسشویی صادر نشود.

برای برطرف کردن مشکل نکردن خشک کن لباسشویی سامسونگ باید از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

 



Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با برند پارس خزر

معرفی اجزا و قطعات دستگاه اسپرسو ساز

از کجا بفهمیم جاروبرقی خراب شده است؟