تعمیر فلت پنل لباسشویی بوش چگونه است؟

ماشین لباسشویی از جمله لوازم خانگی پرکاربرد می باشد که امروزه بیشتر مردم برای شستشوی لباس های خود از آن استفاده می نمایند. این دستگاه بی نظیر به شما این امکان را می دهد تعداد زیادی لباس را بدون دغدغه شستشو دهید. برنامه های متنوع لباسشویی باعث می شود تا انواع لباس ها بدون نگرانی با دقت و کیفیت خوب شستشو داده شوند. یکی از برندهای ماشین لباسشویی معتبر در بازار برند بوش می باشد. لباسشویی بوش دارای کیفیت بسیار مطلوبی بوده و توانسته جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا کند. ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال تعمیر فلت پنل لباسشویی بوش چگونه است؟ بپردازیم. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات بوش با ما همراه باشید.

1.    تعمیر فلت پنل لباسشویی بوش

2.    نحوه تعمیر فلت پنل لباسشویی بوش

3.    نحوه تعمیر فلت پنل لباسشویی بوش؛ خرابی برد الکترونیکی

 


 

تعمیر فلت پنل لباسشویی بوش

لباسشویی بوش دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته و قابلیت های بی نظیری است. یکی از ویژگی های این لباسشویی نمایشگر می باشد. لباسشویی بوش دارای یک صفحه نمایشگر است که به کمک یک سیستم عیب یابی هوشند تمامی مشکلات لباسشویی را به صورت ارورهایی نمایان می کند. این صفحه نمایشگر از قطعات بسیاری تشکیل شده است که یکی از مهم ترین آن ها فلت پنل می باشد. فلت پنل در واقع مهم ترین عامل در کار کردن صفحه نمایش می باشد و خرابی آن باعث از کار افتادن نمایشگر می شود. در ادامه مطلب به پاسخ سوال تعمیر فلت پنل لباسشویی بوش چگونه است؟ خواهیم پرداخت.

 

نحوه تعمیر فلت پنل لباسشویی بوش

فلت پنل لباسشویی در واقع یک مدار درون صفحه نمایشگر است که در صورت بروز اختلال در این مدار نمایشگر از کار می افتد. اولین و بهترین راه برای تعمیر فلت پنل لباسشویی بوش استفاده از ماژیک نقره ای رسانا می باشد. در صورتی که مشکل فلت پنل جزئی باشد می توانید با استفاده از این ماژیک رسانا مشکل مدار را برطرف نمایید. این ماژیک که به نام ماژیک الکترونیکی نیز شناخته می شود برای کشیدن مدارهای الکترونیکی روی کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که مشکل فلت پنل لباسشویی با ماژیک نقره ای رسانا برطرف نشد باید به بررسی برد الکترونیکی بپردازید. در ادامه به توضیح بیشتر در اینباره خواهیم پرداخت.

نحوه تعمیر فلت پنل لباسشویی بوش؛ خرابی برد الکترونیکی

یکی از مهم ترین قطعات در خرابی فلت پنل لباسشویی بوش برد الکترونیکی می باشد. برد الکترونیکی از قطعات مهم لباسشویی است که وظیفه کنترل و دستور دادن به دیگر قطعات لباسشویی را به عهده دارد. در صورتی که برد الکترونیکی دچار خرابی شود این قطعه نیز دچار مشکل شده و نمایشگر به درستی کار نمی کند. در این صورت برای تعمیر فلت پنل لباسشویی بوش باید به تعویض برد الکترونیکی بپردازید. برای تعویض برد الکترونیکی باید به روش زیر عمل نمایید:

·        ابتدا لباسشویی را خاموش کنید و از برق بکشید.

·        کنترل پنل لباسشویی را باز کنید.

·        پس از باز کردن کنترل پنل به برد دسترسی خواهید داشت.

·        برد الکترونیکی را از دستگاه جدا کرده و برد جدید را جایگزین کنید.

·        توجه داشته باشید در صورت نداشتن دانش و تخصص کافی در این زمینه می توانید از کارشناسان کمک بگیرید.


Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با برند پارس خزر

معرفی اجزا و قطعات دستگاه اسپرسو ساز

از کجا بفهمیم جاروبرقی خراب شده است؟