چرا قفل درب لباسشویی اسنوا باز نمی شود و پیام hd را نمایش می دهد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لباسشویی های ایرانی از لحاظ بسیاری با لباسشویی های خارجی قابل رقابت می باشند و بسیار از مردم به همین علت به خرید برندهای داخلی روی آورده اند. زیرا لباسشویی های خارجی علاوه بر قیمت بالا، در ایران خدمات پس از فروش خوبی ندارند. یکی از برندهای تولید کننده لباسشویی برند اسنوا می باشد. این برند کم سابقه توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. یکی از سوالات کاربران درباره این لباسشویی این است که چرا قفل درب لباسشویی اسنوا باز نمی شود و پیام hd را نمایش می دهد؟ ما در این مقاله به توضیح و پاسخ این سوال خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.



1.   علت باز نشدن قفل درب لباسشویی اسنوا و نمایش پیام hd

2.   مشکل باز نشدن قفل درب لباسشویی اسنوا و نمایش پیام hd

 

علت باز نشدن قفل درب لباسشویی اسنوا و نمایش پیام hd

اگر لباسشویی اسنوا دارید ممکن است با این سوال روبرو شده باشید که چرا قفل درب لباسشویی اسنوا باز نمی شود و پیام hd را نمایش می دهد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت علت نمایش پیام hd در لباسشویی اسنوا مشکلات برقی می باشد. این مشکل زمانی به وجود می آید که شما لباسشویی را در زمان کار کردن به طور ناگهانی خاموش کرده و یا آن را از برق بکشید. در این صورت زمانی که مجددا آن را به برق می زنید صفحه نمایش پیام hd را نشان می دهد و در لباسشویی باز نمی شود. در ادامه به علت باز نشدن درب نیز خواهیم پرداخت.

 بیشتر: نکات ایمنی جهت افزایش طول عمر یخچال

مشکل باز نشدن قفل درب لباسشویی اسنوا و نمایش پیام hd

همانطور که گفتیم علت باز نشدن قفل درب لباسشویی اسنوا و نمایش پیام hd به علت مشکلات برقی می باشد. زمانی که لباسشویی شما به طور ناگهانی در حین کار کردن خاموش و یا از برق کشیده می شود، میکروسوئیچ درب دچار خرابی می شود. میکروسوئیچ درب یکی از قطعات بسیار مهم در لباسشویی می باشد که وظیفه قفل کردن و چفت کردن درب لباسشویی را هنگام شستشو برعهده دارد. قطعی ناگهانی برق سبب آسیب رسیدن به این قطعه شده و باعث می شود تا درب لباسشویی شما باز نشود. برای رفع این مشکل باید به تعمیر آن بپردازید. توجه داشته باشید قطع ناگهانی برق لباسشویی ممکن است باعث خراب شدن برد الکترونیکی نیز بشود.

 

 


Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با برند پارس خزر

معرفی اجزا و قطعات دستگاه اسپرسو ساز

از کجا بفهمیم جاروبرقی خراب شده است؟