مهمترین ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ

 نمایش ارور بر روی ماشین لباسشویی سامسونگ، بدین معناست که درون یکی از قطعات آن مشکلی به وجود آمده است. کسانی که کاربر این دستگاه میباشند باید در صورت دیدن هر گونه ارور ماشین لباسشویی سامسونگ SAMSUNG برای رفع آن اقدام کنند. در صورت بی دقتی به ارورهای مختلف، در دراز مدت آسیب های جدی تری به دستگاه شما وارد می گردد. در ادامه، شما را با با اهمیت ترین ارورهای این دستگاه آشنا خواهیم نمود.

دلیل ارورهای HE1 و HE2 

این ارور در ماشین لباسشویی سامسونگ SAMSUNG، زمانی که در هیتر دستگاه و قطعات مرتبط با آن، مشکل ایجاد شود نمایان می گردد.  برای رفع این عیب، کاربر باید هیتر دستگاه، تمام اتصالات هیتر و همچنین NTC را چک کرده و عیوب موجود در آن را رفع نماید. پس از اتمام بررسی این قطعات، دستگاه را به مدت ۵ دقیقه خاموش کرده و مجدداً روشن نمایید. اگر همچنان این کد خطا لباسشویی سامسونگ را بر روی صفحه نمایش مشاهده کردید توصیه میگردد انجام تعمیرات را به تعمیرکار حرفه ای ماشین لباسشویی سامسونگ SAMSUNG بسپارید.

ارور 4C و 4E ماشین لباسشویی سامسونگ SAMSUNG

زمانی که به دلایل مختلف، آب به درون لباسشویی وارد نشود و همچنین درون جا پودری دستگاه مشکلی وجود داشته باشد این دو کد خطا لباسشویی سامسونگ SAMSUNG را مشاهده میکنید. برای رفع کد خطا 4E باید بخش های مختلف را بررسی نمایید. نخست شیر ورودی را کنترل و وصل بودن جریان آب را نیز امتحان کنید. فیلترهای لباسشویی و همچنین شلنگ های آن را هم چک و در صورت وجود آلودگی، آن را تمیز نمایید‌. برای رفع ارور 4C نیز می توانید جا پودری را از لباسشویی، خارج کرده و پس از تمیز کردن، مجدداً درون دستگاه قرار بدهید.

کد خطا UE و یا E4 در ماشین لباسشویی سامسونگ SAMSUNG

این دو ارور ماشین لباسشویی سامسونگ وقتی که لباس ها به صورت غیریکنواخت و بیش از ظرفیت و یا کمتر از ظرفیت دستگاه، درون آن قرار گرفته باشد نمایان می شود. برای برطرف نمودن ارور باید ابتدا دستگاه را برای مدت چند دقیقه خاموش کرده و بعد از روش نمودن، لباس را به صورت یکنواخت و به اندازه ظرفیت دستگاه درون آن قرار بدهید.

ارور E2 لباسشویی سامسونگ SAMSUNG

ارور E2 وقتی که در تخلیه آب دستگاه مشکل به وجود آید نمایان می شود. برای رفع ارور لباسشویی سامسونگ باید پیش از هر کاری ، فیلترهای پمپ تخلیه را چک کنید. در صورت کثیف بودن فیلترها، آنها را با استفاده از روش های مناسب، تمیز نموده و در صورت نیاز، تعویض نمایید. اگر مشکل دستگاه به فیلترهای آن مربوط نبود شلنگ های تخلیه و همچنین لوله و اتصالاتی که وظیفه تخلیه آن را دارند را  نیز بررسی کنید.

ارور DE لباسشویی سامسونگ SAMSUNG

وقتی که به جهات مختلف، درب لباسشویی به خوبی بسته نشود این ارور ظاهر می شود. برای رفع آن باید درب لباسشویی را چک‌کنید و دلایلی که منجر به درست بسته نشدن آن شده است را رفع نمایید.

ارور 8E و 3E در ماشین لباسشویی سامسونگ SAMSUNG

این ارور لباسشویی سامسونگ SAMSUNG خیلی اهمیت داشته و باید به سرعت بررسی و رفع شود. نمایش این ارو به معنای وجود مشکل در موتور دستگاه است. برای رفع آن، ابتدا باید کنکتور را چک کنید و از سالم بودن آن مطمئن شود. در صورت نبودن مشکل در این قسمت، برد و سنسور را نیز بررسی کرده و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران مراجعه فرمایید

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با برند پارس خزر

معرفی اجزا و قطعات دستگاه اسپرسو ساز

از کجا بفهمیم جاروبرقی خراب شده است؟