آموزش عوض کردن شیشه درب ماکروفر


ماکروفرها یک راه پر سرعت و راحت جهت طبخ یا گرم کردن غذا میباشند. پنجره ماکروفر یکی از با اهمیت ترین قسمت ‌های آن میباشد چون برای کاربر این امکان را ایجاد می‌کند که بتواند بررسی نماید که آیا غذا پخته است یا نه. در صورتی که پنجره مایکروفر شما شکسته شود، حرارت از درون آن به بیرون نشت خواهد کرد. شما می‌توانید این پنجره را فقط در عرض چند دقیقه با ابزار معمول موجود در خانه خود عوض کنید و می‌توانید با تعمیرات ماکروفر هزینه‌ها را کمتر کنید. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسمگ همراه ما باشید.

گام اول

یک شیشه جایگزین برای مایکروفر خود بخرید. شیشه جایگزین را می‌توانید در فروشگاه‌های ابزار تخصصی ماکروفر و لوازم خانگی بیابید. شیشه جایگزین را همچنین می‌توانید در فروشگاه‌های خرده فروشی لوازم خانگی پیدا کنید. در کتابچه راهنمای ماکروفر اندازه مناسب شیشه را می‌توانید بیابید.

گام دوم

دستگاه را از منبع برق در خانه خود جدا نمایید. پین‌های بالا و پایین موجود بر روی محور را فشار دهید تا درب را بلند کنید.

گام سوم

درب ماکروفر را بر روی یک سطح صاف قرار دهید و سپس دو پیچ موجود در قاب درب را با پیچ گوشتی باز کنید.

گام چهارم

پوشش بخش قاب داخلی را جدا کنید و بعد از آن با استفاده از یک پیچ گوشتی تخت وسط آن را خالی کنید.

گام پنجم

کلیپ‌ها را از قاب فلزی جدا کنید و سپس پوسته درب ماکروفر را با یک پیچ گوشتی صاف از دستگاه جدا کنید.

گام ششم

پانل جلویی را از قاب درب جدا کنید و بعد از آن پیچ‌هایی را که پنجره مایکروفر را نگه می‌دارند، باز کنید. پنجره را از قاب جدا کنید و سپس پنجره جدید را در جای خود قرار بدهید.

گام هفتم

قاب پشتی را مجددا نصب فرمایید و سپس پیچ‌های آن را در جای خود ببندید. کلیپ‌ها را از قاب فلزی جدا کنید و سپس پوسته مایکروفر را تعویض کنید.

گام هشتم

دیافراگم را عوش کنید و سپس درب مایکروفر

را با دو پیچ به دستگاه وصل کنید. پین‌های بالا و پایین موجود بر روی براکت محوری را جایگزین کنید. ماکروفر آماده است، را به پریز دیوار وصل کنید و از آن استفاده کنید.

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با برند پارس خزر

معرفی اجزا و قطعات دستگاه اسپرسو ساز

از کجا بفهمیم جاروبرقی خراب شده است؟