لیست مهمترین ارور های مایکروویو سامسونگ

1 – ارور E1 مایکروویو سامسونگ : این کد خطا زمانی روی می دهد که فرکانس ورودی زیر 50 هرتز قرار بگیرد. جهت حذف ارور E1 مایکروفر سامسونگ در ابتدا دستگاه مایکروفر را از برق جدا کرده و فرکانس را بررسی فرمایید. 
2 – ارور E11 مایکروویو سامسونگ : دلیل نمایش این کد به علت این میباشد که مشکلی در حسگر رطوبتی بوجود آمده است . شاید برای بر طرف کردن این ارور در مایکروفر سامسونگ مجبور به تعویض و جایگزینی سنسور بشوید.
3 – ارور E5 مایکروویو سامسونگ : خطا E5 در مایکروفر های سامسونگ وقتی روی می دهد که یکی از دکمه های روی صفحه دائما فعال می شود حتما این مسئله را پیگیری کنید زیرا بسیار خطرناک است و ممکن است باعث ایجاد آتش سوزی شود اگر زمانی این ارور را بر روی صفحه نمایش مایکروفر خود مشاهده کردید دستگاه را از پریز برق جدا کنید و سپس با یک متخصص تعمیرات مایکروفر سامسونگ تماس حاصل فرمایید و تا زمانی که مایکروفر تعمیر نشده است آن را روشن نکنید.
بیشتر: خراب شدن قفل درب مایکروفر عواقب زیادی برای کاربر به دنبال خواهد داشت. درب مایکروفرها چندین کارکرد مختلف را در این دستگاه به عهده دارند. اطلاعات بیشتر

4 – ارور E83 مایکروویو سامسونگ : وقتی ارور E83 در مایکروفر سامسونگ نمایش داده می شود که یکی از سه سوئیچ درب دچار خطا یا مشکل شده باشد . برای تست از سالم بودن هر یک از سوئیچ های درب ، به صورت جداگانه هر 3 آن هارا با مولتی متر مورد برسی قرار بدهید. در صورتی که عیب از یکی از سوئیچ ها بود باید قطعه مورد نظر تعمیر یا تعویض بشود.
5 – ارور E41 مایکروویو سامسونگ : دلیل نشان دادن کد خطای E41 مایکروفر سامسونگ ممکن است از خطا در سوئیچ مدار یا مشکل در چرخش آن باشد .وقتی که این ارور به شما نشان داده می شود مایکروفر شما از کار کردن می افتد در قدم اول مایکروفر خود را از برق جدا کنید و پس از چند دقیقه دوباره به برق متصل کنید اگر همچنان ارور در صفحه ی نمایش مشاهده شد بایستی جهت انجام تعمیرات با یک متخصص تماس حاصل بفرمایید .
6 – ارور E42 مایکروویو سامسونگ : وقتی  ارور E42 در مایکروفر سامسونگ شما ظاهر می شود که خطایی از جانب مدار درون اجاق روی داده باشد هنگامی که این مدار وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد با ارور E42 مواجه می شوید برای برطرف کردن مشکل ابتدا مایکروفر را از برق جدا کنید و حدود 20 ثانیه منتظر بمانید و دوباره دستگاه را به برق متصل کنید در صورتی که همچنان این ارور برای شما به نمایش درآمد با یک متخصص تعمیرات جهت انجام تعمیر ، تماس حاصل فرمایید
7 – ارور E32 مایکروویو سامسونگ : این ارور زمانی نمایش داده می شود که عملکرد سنسور وزن موتور گردان  دچار  مشکل شود جهت انجام تعمیرات می توانید با مرکز تعمیرات لوازم خانگی کورنیدو تماس بگیرید.
8 – ارور E24 مایکروویو سامسونگ : ارور E24 خطای برد اصلی مایکروفر سامسونگ شما را نشان می دهد تا حد امکان از باز کردن دستگاه خودداری کرده و انجام تعمیرات را به یک متخصص بسپارید .

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با برند پارس خزر

معرفی اجزا و قطعات دستگاه اسپرسو ساز

از کجا بفهمیم جاروبرقی خراب شده است؟