راهنما خرید اجاق گاز

 درون آشپزخانه وسایل مختلفی وجود دارد که اجاق گاز عضو مهم و اساسی آن محسوب می شود. به گونه ای که می توان گفت آشپزخانه بدون این وسیله، هیچ معنایی ندارد. در هنگام خرید با توجه به اینکه انواع مختلف اجاق گاز پیش روی شما قرار دارد دقت در انتخاب و خرید، لازم و حیاتی می باشد. فاکتورهای مهمی در هنگام خرید تأثیرگذار هستند که در میان آنها می توان به میزان بودجه ای که در اختیار دارید، فضای درون آشپزخانه و همچنین سلیقه فرد اشاره نمود. ادامه مطلب به عنوان راهنما خرید اجاق گاز، اطلاعات مفیدی در زمینه خرید این محصول در اختیار شما می گذارد. اگر شما نیز قصد خرید دارید ما را در ادامه مطلب دنبال نمایید.

توجه به کارایی اجاق گاز

در هنگام خرید این محصول، نه تنها ظاهر آن اهمیت ویژه ای دارد بلکه عملکرد آن و اینکه بتوان از آن به راحتی استفاده نمود نیز بسیار مورد توجه می باشد. حتماً با توجه به تعداد اعضای خانواده خود، اجاق گاز با شعله مناسب را انتخاب کنید. اگر خانواده پرجمعیتی هستید اجاق گاز پنج شعله و در صورت کم جمعیت بودن، اجاق گاز با شعله های کمتر نیز جوابگوی شما می باشد.

توجه به وجود فندک و ترموکوبل در اجاق گاز

یکی از مهمترین مطالبی که در راهنما خرید اجاق گاز به آن اشاره شده است وجود ترموکوبل و فندک درون اجاق گاز می باشد. وجود این دو، برای امنیت و جلوگیری از بروز حوادث جبران ناپذیر لازم و ضروری است. در صورتی که به دلایل مختلف، شعله گاز خاموش شود ترموکوبل گاز را قطع کرده و از بروز آتش سوزی جلوگیری می نماید.

توجه به استاندارد بودن اجاق گاز

این مسئله در هنگام خرید اهمیت ویژه ای دارد. با توجه به اینکه اجاق گاز از جمله وسایلی است که برای مدت طولانی قابل استفاده و سریعاً تعویض نمی شود لازم است به علامت استاندارد بر روی آن توجه ویژه ای کنید. با توجه به اینکه برندهای بسیار زیادی انواع اجاق گاز مبله، رومیزی و... را تولید نموده اند حتماً برندی را که معتبر است و دارای نمایندگی معتبر تعمیرات نیز می باشد انتخاب نمایید.

توجه به تجهیزات اجاق گاز

حتماً در هنگام خرید متوجه شده اید که تجهیزات موجود در انواع مختلف اجاق گاز با یکدیگر تفاوت دارد. برای مثال ممکن است برخی از انواع این وسیله دارای فر و برخی دیگر فاقد فر باشد. در هنگام خرید این محصول حتماً به تجهیزات آن توجه کرده و با توجه به کارایی تجهیزات مختلف و اینکه برای شما کاربردی است یا خیر، بهترین محصول را انتخاب کنید.

تفاوت انواع مختلف اجاق گاز مبله و توکار

انواع مختلف اجاق گاز توکار و مبله وجود دارد که با یکدیگر تفاوت دارند. اجاق گاز از نوع مبله به گونه ای است که قسمت بالایی آن در واقع همان صفحه اجاق گاز بوده و قسمت زیرین آن نیز فر می باشد. این محصولات به نسبت مدل های توکار، قدیمی هستند‌ و به فضای بیشتری برای قرار دادن نیازمند است. اجاق گاز توکار همانطور که از اسم آن نیز مشخص است بر روی قسمتی از آشپزخانه همچون کابینت قرار گرفته و به همین خاطر جاگیر نمی باشد. امروزه استفاده از این محصول به نسبت محصولات مبله، رایج تر است.

بیشتر:

نمایندگی تعمیر اجاق گاز لوفرا در تهران

فایده استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز لوفرا در شهر تهران به شرح زیر است.


متخصص نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا در تهران تا جای امکان تلاش‌اش بر آن است که لوازم اجاق گاز را تعویض نکند و موجب افزایش هزینه نشود.

ولی در صورتی که تعویض قطعه امری ضروری باشد قطعه‌ آسیب دیده با برترین و اورجینال ترین قطعه تعویض خواهد شد و از این بابت هیچ‌گونه نگرانی‌ای نباید وجود داشته باشد.

ضمناً متخصص پس از اتمام کار به شما یک گارانتی تحویل می‌دهد تا در صورتی که باری دیگر همین مشکل بروز پیدا کرد بدون دریافت هزینه مشکل دوباره برطرف شود.

از همه مهم‌تر، به محض تماس با ما متخصص به منزل شما اعزام شده و لذا نیازی به اتلاف وقت و انتظار نیست.

هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز مرکزی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

این شرکت با دارا بودن انواع شعب به تعمیر و عیب یابی اجاق گاز لوفرا توکار یا رومیزی می پردازد.

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با برند پارس خزر

معرفی اجزا و قطعات دستگاه اسپرسو ساز

از کجا بفهمیم جاروبرقی خراب شده است؟