نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

 نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

روش ریست لباسشویی سامسونگ یکی از نیاز های اصلی کاربران شده است، البته در بعضی از مواقع کاربران خودشان نمیتوانند اقدام به ریست برد لباسشویی سامسونگ نمایند و مجبور هستند کار را به کارشناسان آن واگذار نمایند. اطلاعات بیشتر


به طور کلی مشکلات ایجاد شده در لباسشویی سامسونگ به دلیل عدم برقراری ارتباط بین موتور و پنل کنترل لباسشویی به وجود می آیند که با ریست برد لباسشویی سامسونگ میتواند در برقراری مجدد این ارتباط کمک شایانی نمود.


برای انجام فرآیند ریست برد لباسشویی Samsung دوحالت مختلف وجود دارد، که این دو حالت بستگی به نوع دستگاه شما دارد که با دکمه ی مخصوص ریست طراحی شده باشد یا بدون کلید ریست برد لباسشویی سامسونگ.


ریست ماشین لباسشویی با دکمه ی ریست

برای انجام ریست برد لباسشویی سامسونگ با استفاده از دکمه ی مخصوص ریست، ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید. سپس لباسشویی را در حالت Contton روشن سازید، بلافاصله پس از روشن کردن سیستم باید کمه ی Temp و یا Speed Spin را یک بار زده و رها کنید. سپس دکمه ی Level Water یا Function را فشار دهید و رها کنید. این مراحل را تا زمانی که عبارت T01 روی نمایشگر ظاهر شود، تکرار کنید و پس از آنکه T01 به T02 تغییر یافت، کلید Start را فشار دهید.


در این بخش عبارت ELT بر روی نمایشگر لباسشویی نمایش داده می شود، اکنون از دکمه ی ریست لباسشویی استفاده کنید. پس از فشار دادن این دکمه ممکن است خطاهایی برروی نمایشگر دیده شود که برای رفع آن ها کلید Temp را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید تا عبارت EOD را مشاهده کنید. تبریک میگوییم شما توانستید اقدام به ریست برد لباسشویی سامسونگ خود نمایید.


ریست ماشین لباسشویی بدون دکمه ریست

درصورتی که لباسشویی سامسونگ شما فاقد کلید ریست است، باید ابتدا برق ماشین لباسشوی را قطع نمایید. سپس به مدت ۵ ثانیه دکمه ی START/PAUSE را فشار دهید و مجددا لباسشویی را به برق بزنید.


انجام این مراحل باعث ریست شدن دستگاه شما میشود، اما اگر بعد از اقدامات توضیح داده شده نتوانستید اقدام به ریست برد لباسشویی سامسونگ نمایید باید با تکنسین های مجرب و دوره دیده بنیان سرویس در تماس باشید تا مشکل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند.

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با برند پارس خزر

معرفی اجزا و قطعات دستگاه اسپرسو ساز

از کجا بفهمیم جاروبرقی خراب شده است؟