بررسی مزیت های اجاق گاز رو میزی

 در این بخش به بررسی مزیت های اجاق گاز رو میزی می پردازیم.

اجاق گازهای رو میزی یا صفحه ای تنها چند سال است که رواج یافته است و خرید آن ها مانند اجاق گازهای مبله هنوز آن طور که باید جا نیافتاده است اما یکی از دلایل اصلی خرید و نصب آن ها تنوع و کم جا بودن می باشد. خرید این اجاق گازها از تک شعله شروع شده و نهایت تعداد شعله های آن به شش عدد می رسد که متناسب با تعداد موردنیاز و جمعیت خانوار انتخاب می شود. سوخت مصرفی این نوع از اجاق گازها به طور معمول گاز طبیعی می باشد اما برخی از مدل های اجاق گازهای رو میزی یا صفحه ای هستند که برقی یا لمسی می باشند. برخی از برندهای شهره اقدام به تولید و عرضه اجاق گازهای رو میزی و صفحه ای برقی و لمسی می کنند اما به دلیل مصرف پرهزینۀ برق این نوع از اجاق گازها در ایران کمتر مرسوم است. اما در صورتی که مناطقی از ایران که به سوخت گاز دسترسی نداشته باشند، می توانند از اجاق گازهای برقی بهره ببرند.

هوم خانه نمایندگی تعمیر اجاق گاز بوش در غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر اجاق گاز بوش را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

طرح های اجاق گازهای رو میزی و صفحه ای مدرن بسیار متنوع است. از این رو، می توان متناسب با دکور و جای موردنیاز طرح آن ها را به صورت نیم دایره، دایره، مربع، مستطیل و چندضلعی انتخاب نمود. 

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با برند پارس خزر

معرفی اجزا و قطعات دستگاه اسپرسو ساز

از کجا بفهمیم جاروبرقی خراب شده است؟