آشنایی با برند پارس خزر

سهام کمپانی بزرگ پارس خزر در سال 1372 به بخش خصوصی داده شد و نزدیک به 5 هزار نفر از محل این نوع واگذاری صاحب سهم شدند . بررسی کردن این راه تولید در این شرکت ها نشان میدهد که از زمان خصوصی محصول هایی که پارس خزر تولید کرده است بسیار تنوع داشته به صورتیکه سالهای گذشته بالغ بر 2 ملیون دستگاه انواع لوزام های خانگی کوچک با برند های پارس خزر روانه بازار شده اند .

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در تهران

این برند جای خود را در میان مردم ایران به خوبی باز کرده است و با توجه به قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب توانسته اند که یکی از مهمترین و محبوب ترین برند های لوازم خانگی تبدیل شوند . هم اکنون بر طبق آماری که به دست آمده است نزدیک به 80 درصد از خانواده های ایرانی محصولی از پارس خزر در منزل خود دارند و از آن مصرف میکنند که نشان از مقبولیت آن در جامعه ایرانی است .

البته شرایط بازار نیز به طوری است که بیشتر فروشنده ها ترجیح میدهند که کالاهای وارداتی را در ویترین فروشگاه های خود قرار بدهند و کمتر به چشم میخورد که محصولی از پارس خزر در ویترین در نمایش گذاشته باشند . این به دلیل آن است که فروشنده ها کالاهای وارداتی را از محل فروش این لوازم سود بیشتری به دست می آورند و ترجیح میدهند که کالاهای خارجی را بفرشند مگر اینکه خود مشتری محصول پارس خزر را بخواهد و آنها مجبور میشوند که از انبار این محصول را تهیه کنند .

Comments

Popular posts from this blog

معرفی اجزا و قطعات دستگاه اسپرسو ساز

از کجا بفهمیم جاروبرقی خراب شده است؟